Opel Corsa GSI – Episodul 1/3

Autor: Cosmin Iordache 03 nov. 2008 Test drive

VEZI TOATE INFORMAŢIILE DEPSRE TESTUL CU NOUL OPEL CORSA GSI

Nu foarte diferit, dar mult mai rosu În interior nu vă aşteptaţi la o revoluţie de stil la prima vedere, dar diferenţe importante există faţă de un model normal. Unele dintre ele chiar cu tentă retro, cum ar fi centurile de siguranţă roşii, specifice modelelor Opel Gsi din ani ’80. Apropo de roşu, aceasta este o culoare predomniantă în habitaclu, scaunele având accente roşii, chiar şi volanul fiind pigmentat la bază cu culoarea pasiunii. Este o chestie de gust, dacă preferaţi atât de mult roşu sau nu.

Mai importante sunt însă modificările care se simt, nu doar se văd. De exemplu, scaunele au o conformaţie sport, ca de altfel şi volanul, levierul schimbătorului este mult mai gros, iar pedalele au fost înlocuite cu unele din aluminiu. În Opel Corsa GSI stai chiar mai confortabil decât în orice alt Corsa în care te-ai urcat până acum, profilul scaunelor fiind excelent atât pentru drum lung, cât şi pe curbele strînse. Totuşi nu pot aspira la statutul celor Recaro de pe Corsa OPC, din punct de vedere al sportivităţii.

Scaune sport, dar totusi nu RecaroVorbeam de volan, acesta are un aspect sportiv moderat, dar necesită ceva mai multă forţă, specific unui model sportiv. Însă, paradoxal, răspunsul direcţiei este o idee prea asistat, necesitând puţin timp de acomodare până te obişnuieşti cu "graba" în care maşina virează.

În interior spaţiul este similar oricărui model Corsa, dar, dacă adopţi o poziţe sportivă la volan şi mai ai şi peste 1,80 m înălţime, pasagerul din spate ar fi bine să fie mic sau să suporte bine spaţiile strâmte. De asemenea, în habitaclu se face remarcată lipsa spaţiilor de depozitare, dar probabil cei de la Opel s-au gîndit că ar fi inutile în condiţii de inerţie sporită. Portbagajul este şi el mai redus, satisfăcând cu brio necesităţile a două persoane la drum lung.

Mâine vom vedea dacă Opel Corsa GSI îşi merită locul la masa hatchbackurilor cu valenţe sportive şi cât de bine ne-am înţeles cu motorul turbo de 1,6 litri.

VEZI TOATE INFORMAŢIILE DEPSRE TESTUL CU NOUL OPEL CORSA GSI

Opel Corsa Gsi este un lup tânăr în blană de berbecuţ. Vă întrebaţi probabil de ce am adaptat uşor celebra zicală populară de origini mioritice? Răpunsul este că, deşi acestei versiuni îi lipseşte dramatismul modelului Corsa OPC, atât vizual, cât şi dinamic, un ochi format va constata că modelul pe care îl priveşte nu este doar un alt inocent şi mezin Opel.

Nu la fel de radical ca OPC

T

otuşi Opel Corsa GSI poate fi luat uşor drept o creaţie a unui proprietar pasionat de tuning, care şi-a dorit o personalizare a propriei maşini. De ce susţin asta? Pentru că fiecare, cu accesoriile potrivite, şi-ar putea converti vizual maşina din dotare într-un Gsi. Adăugirile vizuale înseamnă prelungiri ale spoilerelor, praguri, jante de aliaj, o evacuare ovală, mult mai cuminte decât cea centrală trapezoidală de pe OPC.

Efectul kitului este însă cel scontat, conferindu-i micului Opel un aspect mai sportiv şi mai musculos, fără a fi ostentativ totuşi. Jantele pe 17 inchi şi garda la sol mai joasă îl fac de asemenea să pară arcuit pe şosea. Faţă de fratele cu serioase valenţe sportive, OPC, lui Gsi îi lipseşte aerul de bad boy, dar, spre deosebire de acesta, Corsa GSI poate fi comandat şi în 5 uşi. Să vedem însă cu ce se prezintă în interior Opel Corsa GSI


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide